سجاد رزمجو – تو بهانه من
نوشته شده توسط : لیلا

سجاد رزمجو – تو بهانه من
ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت کاربران محترم / با سرعت و بهترین کیفیت دانلود کنید آهنگ جدید و دلنشین تو بهانه من از سجاد رزمجو با کیفیت اورجینال و متن ترانه بصورت لینک مستقیم

Download New Song By Sajad Razmjoo Called To bahaneye man In 

 

دانلود آهنگ سجاد رزمجو تو بهانه من موهای خیست رو شانه ی من


اهنگ تو بهانه من
// ترانه سرا : … ⋄⋄⋄ آهنگسازی : … ⋄⋄⋄ تنظیم کننده قطعه : … //

آهنگ تو بهانه من

تـو بهانه من موهای خیست رو شانه ی من
دو دست گرمت تـو دستای من تـو آسمونا ستاره ی من
من سنگ صبور غمهاتم من دل ناگرون چشمهاتم
من یه عابر و یه کوچه گردم
تـو گرمـی اوج این صدامـی تـو خماری و غم چشامـی
تـو بمون تا وقتی برمـیگـــردم
من غریب دریا نشستـه اینجا به انتظارت و بی قرارت
که باز آیی و رخ نمایی بگو کجایی
باورم کن باورم کن ای همه سنگ صبور غصه هایم
تا تـو باشی من همون رویاترین مجنون تـوی غصه هایت
ای تـو شیرین من همون فرهادم و فرهاد کوه بی صدایت

بشنوید : دانلود آهنگ مرتضی جوان مادر




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: